Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Better Me...







Μερικές συμβουλές για να κάνουμε τον εαυτό μας καλύτερο...Όχι για τους άλλους αλλά για εμάς...Για την προσωπική,πνευματική και επαγγελματική μας επιτυχία...
  1. Αναγνωρίζω τις δυνατότητες αλλά και τις αδυναμίες μου.
  2. Λαμβάνω την ευθύνη των πράξεών μου και των λόγων μου.
  3. Αναγνωρίζω τα ταλέντα μου και απολαμβάνω τις επιτυχίες μου.
  4. Βάζω ρεαλιστικούς στόχους τόσο στα προσωπικά μου όσο και στα επαγγελματικά μου.
  5. Δυσκολίες + Αποτυχία = Ενδυνάμωση
  6. Διαβάζω περισσότερα βιβλία. Βοηθάνε στην πνευματική μας πρόοδο.
  7. Μαθαίνω να μην ενοχλούμε από τους άλλους.
  8. Δεν στεναχωριέμαι για μικροπράγματα.
  9. Επιδιώκω και αποκτώ περισσότερη επαφή με το περιβάλλον.
  10. Μαθαίνω να διαχειρίζομαι τον θυμό μου και να τον μετατρέπω σε συμπόνια.
  11. Προσπαθώ να έχω ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ. 
  12. Μαθαίνω να ακούω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου